☎️ +38 (067) 501-01-66    ☎️ +38 (050) 523-56-46
Bankir@banksinfo.kiev.ua  ✉ Digital@banksinfo.kiev.ua
Image
Image
Image
kbs-izdat.com
Image

Теми Міжнародного Форуму (Драфт):

Національний банк України. Що нового, у регулюванні на банківському та небанківському фінансовому секторі

Час інновацій

  • Архітектура нормативно-правових актів у сфері ринків банківських та фінансових послуг
  • Основні принципи грошово-кредитної політики
  • Регулювання діяльності небанківських фінансових установ
  • Закон "Про страхування", істотно змінює правила роботи на ринку
  • Принципи PSD 2 в новому законі
  • CBDC - новий відповідь на всі питання?
Автоматизація та управління бізнес-процесами: у банках та фінансових компаніях

Тренди, які є драйверами

  • Автоматизація та управління бізнес-процесами: Управління договорами, Кадрові процеси, Канцелярія, Управління нарадами Фінансовий архів, Управління ризиками, Управління якістю
  • Ведення інформаційного обміну з ERP - системою фінансової установи, банк - клієнт і інтернет - банкінг
  • Готові процеси для оформлення банківських і небанківських фінансових продуктів
  • Комплексне управління програмою лояльності
  • Кращі платформи для прискорення процесів продажів, маркетингу, сервісу і управління лідамі, оформлення продуктів, супровід клієнтів з гнучкими BPM рішеннями
  • Роботизація фінансової сфери
  • Технології CRM, ERP, BPM, EDM в фінансово-кредитних установах
  • Управління та контроль погашення заборгованостей
ЕДО, Автоматизація документообігу в банках та фінансових компаніях

Місія банків та фінансових компаній стати діджитал

  • Сервіс ЕДО для B2B
  • Використання КЕП - гарантія незмінності документів після підписання
  • Автоматизація систем електронного документообігу, посилення рішень
  • Вбудовування ЕДО в онлайн продукти
  • Реалізація повного спектру фінансових продуктів, бізнес-процесів і обов'язкової звітності
  • Зберігання в базі даних електронних документів будь-яких типів, в тому числі з використанням кваліфікованої ЕЦП
  • Ведення аналітичних рахунків і фінансових транзакцій з використанням універсальної головної книги
  • Попередня робота з кандидатами і заявками на кредитування
  • Кредитна діяльність і всі види похідних фінансових інструментів
  • Операції з готівкою без відкриття рахунку - обмін валют, грошові перекази, комунальні та адресні платежі, платежі СЕП і SWIFT
  • Розрахунок кредитного ризику і формування резервів
  • Ведення графіків запланованих подій і грошових потоків за договорами клієнтів, розрахунок ефективної ставки, дисконтування
  • Побудова корпоративних Front End систем, в тому числі з Wеб-інтерфейсом
  • Обов'язкова регуляторна звітність небанківських фінансових установ перед НБУ в форматі XML
Захист інформації та кіберзахист в банках і фінансових компаніях

Тренди в умовах дистанційного обслуговування та коронавірусу

  • Суб'єкти інформаційного захисту, яких пред'являються більш жорсткі вимоги
  • Обов'язкові документи з питань інформаційної безпеки
  • Особливості використання пральний політики
  • Управління системою захисту
  • Вимоги до критичних приміщень
  • Вимоги до аутентифікації і ідентифікації банкам і фінансовим компаніям
  • Вимоги до доступу інформаційним системам банків і фінансових компаній
  • Захист від шкідливого ПО і вірусів
  • Криптографічні засоби захисту інформації
  • Особливості використання електронного підпису
  • SIEM (Security Information and Event Management)
  • DLP (Data Leak Prevention)
  • Впровадження і сертифікація ISO 27001
  • Кероване виявлення загроз і реагування
  • Проектування, тестування і впровадження систем ІБ
  • Безпека даних / Управління доступом і користувачами
  • Безпека хмарної інфраструктури
  • Управління ризиками реалізації інформаційних загроз
  • Безпека обробки даних з використанням цифрових технологій при проведенні переказу коштів, або інших фінансових операцій (транзакцій)
  • Захист мобільних (віддалених) співробітників
  • Захист мережевої інфраструктури в банках і небанківських фінансових компаніях
Хмарні сервіси, як найважливіший елемент технологічної стратегії

Міграція в хмару – це подорож, а не пункт

  • Перехід банку, фінансової компанії в приватне хмара (контроль і безпеку даних)
  • Хмарні обчислення і аутсорсинг
  • SaaS програмні продукти, як сервіс
  • Аналіз внутрішніх даних і підготовка звітності
  • Аналітика в області ризик-менеджменту і забезпечення вимог регулятора
  • Віртуальні робочі місця (VDI)
  • Розробка і тестування додатків
  • Сервіси для мобільних пристроїв і сайтів
  • Швидка і безпечна міграція в хмару великого обсягу даних
  • Системи зберігання даних в хмарі
  • Побудова гібридного хмари
  • Резервне копіювання в хмарної інфраструктурі
  • Управління інформаційною безпекою в хмарі згідно з міжнародними системам забезпечення інформаційної безпеки
  • Бекапи в хмарі (BaaS)
  • E-Cloud (інфраструктура в хмарі)
  • Забезпечення омніканальності і реалізація цифрового банкінгу
  • Цифровий фронт-енд з хмари
  • Хмарні послуги, як каталізатор цифрових банківських технологій при побудові фінансових екосистем
Фінансова екосистема – основний тренд цифрової трансформації банківського бізнесу

Никаких оправданий на пути к успеху

  • Банк, як сервісний оператор
  • Розвиток ІТ - технологій, як головний фактор розвитку фінансових екосистем
  • Клієнтський сервіс, як головний фактор розвитку банківських екосистем
  • Штучний інтелект, головний драйвер
  • Зручні і якісні сервіси на одній технологічній платформі
  • Створення екосистеми банку
  • Екосистема для МСБ
  • ДБО, як основа екосистеми
Системи цифрових платежів

Як коронірус допомагає діджіталізації

  • Законопроект 4363, "Про платіжні послуги", з урахуванням директиви ЄС PSD2
  • Цифрова валюта Національного банку України
  • Впровадження платіжних інновацій за допомогою мобільного телефону
  • Платежі за допомогою банківських карт і електронних гаманців для інтернет-проектів
  • Платіжні посилання в соціальних мережах, месенджерах, за допомогою чат-ботів, email і SMS-розсилок
  • Ринок платежів (Payments Online)
  • Організація прийому платежів на сайті і в мобільному додатку
  • Проведення фінансових розрахунків за прийнятими платежами. Клієнтська підтримка платників
  • Безконтактні платежі, NFC, HCE, «Хмарні платежі»
  • Сервіс дистанційного прийому платежів, можливості хмарного інтернет-сервісу
  • Розвиток і модифікації інтернет-банкінгу та мобільного банкінгу в сфері перекладів і платежів
Сервіси онлайн переказів

Нові реальності та стандарти

  • Через торгово-роздрібні мережі
  • За допомогою мобільного телефону
  • Чат перекази
  • Мультивалютні рахунки, Переказ і обмін традиційних і цифрових грошей
  • Безпечні гаманці з мультіподпісямі
  • Сервіси грошових переказів, з карти на карту, оплата рахунків за реквізитами
  • Переклади на будь-яку платіжну карту українського банку емітента
  • Перекази всередині України, так і за її межами
Платформи для роботи з традиційними грошима та криптовалютою

Нові дзвінки

  • Токени, на основі технології блокчейн
  • Стейблкоін і всесвітня фінансова мережа
  • PSD 2 і Відкритий банкінг API
  • Ліцензована і регульована платформа цифрових платежів
  • генерація лідів
  • Розробка єдиного стандарту ідентифікації та безпеки зберігання персональних даних
  • Технологічна підтримка платіжних сервісів на сайтах і в мобільному - банкінгу провідних банків України
Ринок МФО - реалії, перспективи та прогнози

Customary journey

  • Платформа цифрового кредитування
  • Інновації цифрових кредитних продуктів, через оптимізацію процесу кредитування на всіх етапах
  • Розуміння поведінки клієнтів і використання нових моделей машинного навчання, для прийняття більш обгрунтованих, алгоритмічних рішень з кредитування клієнтів.
  • Поліпшення коефіцієнта вигоди клієнтів, які звертаються за позиками і іпотечних кредитах
  • Positive credit offer, Negative credit offer - індивідуальне кредитна пропозиція
  • AI-сервіс при роботі з клієнтськими фотографіями
  • Ефективність омні-каналів продажів. Нові тренди та технології
  • Пріоритетні напрямки цифрової трансформації мікрофінансового бізнесу
  • Індивідуальні бонусні програми (кешбек)
  • Інвестиції, де брати?
  • Як підвищити лояльність клієнтів в онлайні?
  • Кредитний скоринг
  • Процедура верифікації клієнта і захист його персональних даних
  • Пролонгація та реструктуризація кредитів
  • Прострочені кредити (AI - Collection, Bot, Scoring по мобільному номеру)
  • Оплата через мобільний гаманець
  • Відеоідентифікація - використання її в фінансових компаніях
Open Banking – платформи з відкритими API

Як змінюється банківський ринок

  • Побудова платформи
  • Рішення для онлайн банкінгу
  • Приклади кращих Open API порталів
  • Open API - публічно доступний інтерфейс програмування додатків
  • Пріоритетні напрямки для старту реалізації стратегії в області Open API
  • Основні блоки екосистеми банківських API
 
Можливості мобільного та інтернет-банкінгу

Мобільний банкінг, це вже не стратегія, а норма

  • Банк в смартфоні
  • Кращі програми для мобільного банкінгу українських банків
  • Розвиток функціоналу Інтернет Банку / Мобільного Банку
  • Платіжні функції
  • Програми лояльності та бонусні програми
  • Персональні фінанси (PFM)
  • Управління кеш-беком
  • управління депозитами
  • управління безпекою
Цифрова трансформація клієнтського сервісу

Сьогодні банк - це не куди ти ходиш, а що ти робиш!

  • Загальна концепція трансформації клієнтського сервісу
  • Формування омніканальной середовища
  • Створення Діджитал - профілю клієнта
  • Пріоритетні канали та цифрові інструменти
  • Як підвищити лояльність клієнтів онлайн
  • Як, зробити банківський і фінансовий сервіс, максимально зручним для користувачів
  • Аналіз цифрового клієнтського досвіду
Віддалена ідентифікація та верифікація
  • Верифікація за допомогою Системи Bank ID НБУ і КЕП
  • Дистанційне зчитування клієнтом даних, з чіпа документа за допомогою смартфона і додатки компанії
  • Відео ідентифікація
  • Спрощені моделі віддаленої ідентифікації
Необанки (Діджитал банк, Challenger Bank)

Цифровий прорив

  • Як пандемія змінила банківські та фінансові технології?
  • Інтелектуальні інструменти і менеджери по роботі з клієнтами
  • Вбудовані в CRM платформи, скорингові рішення, персоналізовані рекомендації та поради, комерційна аналітика
  • Нові технології для управління ризиками
  • Управління даними, як основа цифрової трансформації
  • Прості і якісні моделі, з якими можуть працювати співробітники, які не мають профільної освіти Data Science і Computers Science
  • Формування персоналізованих пропозицій
  • RegTech, AI і Big Data
  • Цифровизация каналів обслуговування клієнтів
  • Можливості mobile і internet banking
  • Bank-as-a-Service - вбудовування банкінгу прямо в ERP - систему
Big Data & AI: у сфері фінансів та страхування. Найкращі рішення та робочі кейси

Социальные и технологические тренды

  • Big Data рішення
  • Big Data - сервіси для B2B
  • Хмарні рішення & Big Data
  • SMS, Viber, Facebook через призму AI
  • Аналітичні рішення
  • BIG DATA | сервіси захисту клієнтів
  • BIG DATA | лідогенераціі
  • BIG DATA | хмарні аналітичні рішення
  • Модернізація IoT - систем за допомогою AI
  • Інформування про особливості продуктів і сервісів
  • Чат боти в месенджерах
  • Спілкування з клієнтом
  • Рекомендації продуктів і послуг
  • Виявлення несанкціонованих видаткових операцій за рахунками клієнтів і пластикових карт клієнта
 
Ключові зміни фінансового моніторингу для небанківських фінансових компаній та шляхи їх імплементації

Організаційна організація внутрішньої системи ПІД / ФТ

  • Відповідальність за належну організацію внутрішньої системи ПІД / ФТ та проведення первинного фінансового моніторингу