☎️ +38 (067) 501-01-66    ☎️ +38 (050) 523-56-46
Bankir@banksinfo.kiev.ua  ✉ Digital@banksinfo.kiev.ua
Image
Image
Image
kbs-izdat.com
Image
Image
Image

Міжнародний Форум

DIGITAL Banking
MODELS:

Trend & Driver - 2022

17 лютого 2022 р.

Format: Offline / Online

Теми Міжнародного Форуму (Драфт):

Національний банк України. Що нового, у регулюванні на банківському та небанківському фінансовому секторі

Час інновацій

  • Архітектура нормативно-правових актів у сфері ринків банківських та фінансових послуг
  • Основні принципи грошово-кредитної політики
  • Регулювання діяльності небанківських фінансових установ
  • Закон "Про страхування", істотно змінює правила роботи на ринку
  • Принципи PSD 2 в новому законі
  • CBDC - новий відповідь на всі питання?
Автоматизація та управління бізнес-процесами: у банках та фінансових компаніях

Тренди, які є драйверами

  • Автоматизація та управління бізнес-процесами: Управління договорами, Кадрові процеси, Канцелярія, Управління нарадами Фінансовий архів, Управління ризиками, Управління якістю
  • Ведення інформаційного обміну з ERP - системою фінансової установи, банк - клієнт і інтернет - банкінг
  • Готові процеси для оформлення банківських і небанківських фінансових продуктів
  • Комплексне управління програмою лояльності
  • Кращі платформи для прискорення процесів продажів, маркетингу, сервісу і управління лідамі, оформлення продуктів, супровід клієнтів з гнучкими BPM рішеннями
  • Роботизація фінансової сфери
  • Технології CRM, ERP, BPM, EDM в фінансово-кредитних установах
  • Управління та контроль погашення заборгованостей
ЕДО, Автоматизація документообігу в банках та фінансових компаніях

Місія банків та фінансових компаній стати діджитал

  • Сервіс ЕДО для B2B
  • Використання КЕП - гарантія незмінності документів після підписання
  • Автоматизація систем електронного документообігу, посилення рішень
  • Вбудовування ЕДО в онлайн продукти
  • Реалізація повного спектру фінансових продуктів, бізнес-процесів і обов'язкової звітності
  • Зберігання в базі даних електронних документів будь-яких типів, в тому числі з використанням кваліфікованої ЕЦП
  • Ведення аналітичних рахунків і фінансових транзакцій з використанням універсальної головної книги
  • Попередня робота з кандидатами і заявками на кредитування
  • Кредитна діяльність і всі види похідних фінансових інструментів
  • Операції з готівкою без відкриття рахунку - обмін валют, грошові перекази, комунальні та адресні платежі, платежі СЕП і SWIFT
  • Розрахунок кредитного ризику і формування резервів
  • Ведення графіків запланованих подій і грошових потоків за договорами клієнтів, розрахунок ефективної ставки, дисконтування
  • Побудова корпоративних Front End систем, в тому числі з Wеб-інтерфейсом
  • Обов'язкова регуляторна звітність небанківських фінансових установ перед НБУ в форматі XML
Захист інформації та кіберзахист в банках і фінансових компаніях

Тренди в умовах дистанційного обслуговування та коронавірусу

  • Суб'єкти інформаційного захисту, яких пред'являються більш жорсткі вимоги
  • Обов'язкові документи з питань інформаційної безпеки
  • Особливості використання пральний політики
  • Управління системою захисту
  • Вимоги до критичних приміщень
  • Вимоги до аутентифікації і ідентифікації банкам і фінансовим компаніям
  • Вимоги до доступу інформаційним системам банків і фінансових компаній
  • Захист від шкідливого ПО і вірусів
  • Криптографічні засоби захисту інформації
  • Особливості використання електронного підпису
  • SIEM (Security Information and Event Management)
  • DLP (Data Leak Prevention)
  • Впровадження і сертифікація ISO 27001
  • Кероване виявлення загроз і реагування
  • Проектування, тестування і впровадження систем ІБ
  • Безпека даних / Управління доступом і користувачами
  • Безпека хмарної інфраструктури
  • Управління ризиками реалізації інформаційних загроз
  • Безпека обробки даних з використанням цифрових технологій при проведенні переказу коштів, або інших фінансових операцій (транзакцій)
  • Захист мобільних (віддалених) співробітників
  • Захист мережевої інфраструктури в банках і небанківських фінансових компаніях
Хмарні сервіси, як найважливіший елемент технологічної стратегії

Міграція в хмару – це подорож, а не пункт

  • Перехід банку, фінансової компанії в приватне хмара (контроль і безпеку даних)
  • Хмарні обчислення і аутсорсинг
  • SaaS програмні продукти, як сервіс
  • Аналіз внутрішніх даних і підготовка звітності
  • Аналітика в області ризик-менеджменту і забезпечення вимог регулятора
  • Віртуальні робочі місця (VDI)
  • Розробка і тестування додатків
  • Сервіси для мобільних пристроїв і сайтів
  • Швидка і безпечна міграція в хмару великого обсягу даних
  • Системи зберігання даних в хмарі
  • Побудова гібридного хмари
  • Резервне копіювання в хмарної інфраструктурі
  • Управління інформаційною безпекою в хмарі згідно з міжнародними системам забезпечення інформаційної безпеки
  • Бекапи в хмарі (BaaS)
  • E-Cloud (інфраструктура в хмарі)
  • Забезпечення омніканальності і реалізація цифрового банкінгу
  • Цифровий фронт-енд з хмари
  • Хмарні послуги, як каталізатор цифрових банківських технологій при побудові фінансових екосистем
Фінансова екосистема – основний тренд цифрової трансформації банківського бізнесу

Никаких оправданий на пути к успеху

  • Банк, як сервісний оператор
  • Розвиток ІТ - технологій, як головний фактор розвитку фінансових екосистем
  • Клієнтський сервіс, як головний фактор розвитку банківських екосистем
  • Штучний інтелект, головний драйвер
  • Зручні і якісні сервіси на одній технологічній платформі
  • Створення екосистеми банку
  • Екосистема для МСБ
  • ДБО, як основа екосистеми
Системи цифрових платежів

Як коронірус допомагає діджіталізації

  • Законопроект 4363, "Про платіжні послуги", з урахуванням директиви ЄС PSD2
  • Цифрова валюта Національного банку України
  • Впровадження платіжних інновацій за допомогою мобільного телефону
  • Платежі за допомогою банківських карт і електронних гаманців для інтернет-проектів
  • Платіжні посилання в соціальних мережах, месенджерах, за допомогою чат-ботів, email і SMS-розсилок
  • Ринок платежів (Payments Online)
  • Організація прийому платежів на сайті і в мобільному додатку
  • Проведення фінансових розрахунків за прийнятими платежами. Клієнтська підтримка платників
  • Безконтактні платежі, NFC, HCE, «Хмарні платежі»
  • Сервіс дистанційного прийому платежів, можливості хмарного інтернет-сервісу
  • Розвиток і модифікації інтернет-банкінгу та мобільного банкінгу в сфері перекладів і платежів
Сервіси онлайн переказів

Нові реальності та стандарти

  • Через торгово-роздрібні мережі
  • За допомогою мобільного телефону
  • Чат перекази
  • Мультивалютні рахунки, Переказ і обмін традиційних і цифрових грошей
  • Безпечні гаманці з мультіподпісямі
  • Сервіси грошових переказів, з карти на карту, оплата рахунків за реквізитами
  • Переклади на будь-яку платіжну карту українського банку емітента
  • Перекази всередині України, так і за її межами
Платформи для роботи з традиційними грошима та криптовалютою

Нові дзвінки

  • Токени, на основі технології блокчейн
  • Стейблкоін і всесвітня фінансова мережа
  • PSD 2 і Відкритий банкінг API
  • Ліцензована і регульована платформа цифрових платежів
  • генерація лідів
  • Розробка єдиного стандарту ідентифікації та безпеки зберігання персональних даних
  • Технологічна підтримка платіжних сервісів на сайтах і в мобільному - банкінгу провідних банків України
Ринок МФО - реалії, перспективи та прогнози

Customary journey

  • Платформа цифрового кредитування
  • Інновації цифрових кредитних продуктів, через оптимізацію процесу кредитування на всіх етапах
  • Розуміння поведінки клієнтів і використання нових моделей машинного навчання, для прийняття більш обгрунтованих, алгоритмічних рішень з кредитування клієнтів.
  • Поліпшення коефіцієнта вигоди клієнтів, які звертаються за позиками і іпотечних кредитах
  • Positive credit offer, Negative credit offer - індивідуальне кредитна пропозиція
  • AI-сервіс при роботі з клієнтськими фотографіями
  • Ефективність омні-каналів продажів. Нові тренди та технології
  • Пріоритетні напрямки цифрової трансформації мікрофінансового бізнесу
  • Індивідуальні бонусні програми (кешбек)
  • Інвестиції, де брати?
  • Як підвищити лояльність клієнтів в онлайні?
  • Кредитний скоринг
  • Процедура верифікації клієнта і захист його персональних даних
  • Пролонгація та реструктуризація кредитів
  • Прострочені кредити (AI - Collection, Bot, Scoring по мобільному номеру)
  • Оплата через мобільний гаманець
  • Відеоідентифікація - використання її в фінансових компаніях
Open Banking – платформи з відкритими API

Як змінюється банківський ринок

  • Побудова платформи
  • Рішення для онлайн банкінгу
  • Приклади кращих Open API порталів
  • Open API - публічно доступний інтерфейс програмування додатків
  • Пріоритетні напрямки для старту реалізації стратегії в області Open API
  • Основні блоки екосистеми банківських API
 
Можливості мобільного та інтернет-банкінгу

Мобільний банкінг, це вже не стратегія, а норма

  • Банк в смартфоні
  • Кращі програми для мобільного банкінгу українських банків
  • Розвиток функціоналу Інтернет Банку / Мобільного Банку
  • Платіжні функції
  • Програми лояльності та бонусні програми
  • Персональні фінанси (PFM)
  • Управління кеш-беком
  • управління депозитами
  • управління безпекою
Цифрова трансформація клієнтського сервісу

Сьогодні банк - це не куди ти ходиш, а що ти робиш!

  • Загальна концепція трансформації клієнтського сервісу
  • Формування омніканальной середовища
  • Створення Діджитал - профілю клієнта
  • Пріоритетні канали та цифрові інструменти
  • Як підвищити лояльність клієнтів онлайн
  • Як, зробити банківський і фінансовий сервіс, максимально зручним для користувачів
  • Аналіз цифрового клієнтського досвіду
Віддалена ідентифікація та верифікація
  • Верифікація за допомогою Системи Bank ID НБУ і КЕП
  • Дистанційне зчитування клієнтом даних, з чіпа документа за допомогою смартфона і додатки компанії
  • Відео ідентифікація
  • Спрощені моделі віддаленої ідентифікації
Необанки (Діджитал банк, Challenger Bank)

Цифровий прорив

  • Як пандемія змінила банківські та фінансові технології?
  • Інтелектуальні інструменти і менеджери по роботі з клієнтами
  • Вбудовані в CRM платформи, скорингові рішення, персоналізовані рекомендації та поради, комерційна аналітика
  • Нові технології для управління ризиками
  • Управління даними, як основа цифрової трансформації
  • Прості і якісні моделі, з якими можуть працювати співробітники, які не мають профільної освіти Data Science і Computers Science
  • Формування персоналізованих пропозицій
  • RegTech, AI і Big Data
  • Цифровизация каналів обслуговування клієнтів
  • Можливості mobile і internet banking
  • Bank-as-a-Service - вбудовування банкінгу прямо в ERP - систему
Big Data & AI: у сфері фінансів та страхування. Найкращі рішення та робочі кейси

Социальные и технологические тренды

  • Big Data рішення
  • Big Data - сервіси для B2B
  • Хмарні рішення & Big Data
  • SMS, Viber, Facebook через призму AI
  • Аналітичні рішення
  • BIG DATA | сервіси захисту клієнтів
  • BIG DATA | лідогенераціі
  • BIG DATA | хмарні аналітичні рішення
  • Модернізація IoT - систем за допомогою AI
  • Інформування про особливості продуктів і сервісів
  • Чат боти в месенджерах
  • Спілкування з клієнтом
  • Рекомендації продуктів і послуг
  • Виявлення несанкціонованих видаткових операцій за рахунками клієнтів і пластикових карт клієнта
 
Ключові зміни фінансового моніторингу для небанківських фінансових компаній та шляхи їх імплементації

Організаційна організація внутрішньої системи ПІД / ФТ

  • Відповідальність за належну організацію внутрішньої системи ПІД / ФТ та проведення первинного фінансового моніторингу
 
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
creditplus
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image