☎️ +38 (067) 501-01-66    ☎️ +38 (050) 523-56-46
Bankir@banksinfo.kiev.ua  ✉ Digital@banksinfo.kiev.ua
Image
Image
Image
kbs-izdat.com
Image
Image

Тил працює – Україна бореться!

Банківська система України витримала удар, залишається стабільною та продовжує працювати. Хоча умови роботи українських банків стали жорсткішими у світовій фінансовій системі. Нова реальність гостро поставила перед українськими банками та фінансовими компаніями питання адаптації, безпеки та виживання. Величезну допомогу у цьому надають цифрові технології. Вони зменшують додаткові та невиправдані ризики, захищають компанії та населення в умовах воєнних дій.

Теми міжнародної конференції ”Ukrainian Digital Banking – в умовах воєнного часу”

Національний банк України: умови використання банківських послуг під час воєнного стану

Використання хмарних сервісів Європи, США та Канади для збереження даних від загрози знищення в умовах війни

CRM, ERP, BRM, EDM, ЕДО, управління бізнес-процесами в умовах воєнного часу
  • Автоматизація кредитних, депозитних та факторингових операцій фінансових компаній

  • Автоматизація обов'язкової звітності (RegTech)
  • Автоматизація та управління бізнес-процесами: Управління договорами, Кадрові процеси, Канцелярія, Управління нарадами Фінансовий архів, Управління ризиками, Управління якістю
  • Ведення інформаційного обміну з ERP – системою фінансової установи, банк – клієнт та інтернет – банкінг
  • Готові процеси для оформлення банківських та небанківських фінансових продуктів
  • Комплексне керування програмою лояльності
  • Консолідація даних із внутрішніми системами (CRM, ERP, Billing тощо)
  • Найкращі платформи для прискорення процесів продажу, маркетингу, сервісу та управління лідами, оформлення продуктів, супровід клієнтів з гнучкими BPM рішеннями
  • Роботизація фінансової сфери
  • Технології CRM, ERP, BPM, EDM у фінансово-кредитних установах
  • Управління та контроль погашення заборгованостей
 
 
ЕДО, Автоматизація документообігу в банках та фінансових компаніях
  • Сервіс ЕДО для B2B
  • Використання КЕП – гарантія незмінності документів після підписання
  • Автоматизація систем електронного документообігу, посилення рішень
  • Вбудовування ЕДО в онлайн продукти
  • Механізми розмежування прав доступу до документів
  • Підтримка ЕЦП та шифрування електронних документів
  • Ведення анкети клієнта, у тому числі за правилами фінансового моніторингу
  • Реалізація повного спектру фінансових продуктів, бізнес-процесів та обов'язкової звітності
  • Зберігання у базі даних електронних документів будь-яких типів, у тому числі з використанням кваліфікованої ЕЦП
  • Ведення аналітичних рахунків та фінансових транзакцій з використанням універсальної головної книги
  • Попередня робота з кандидатами та заявками на кредитування
  • Операції типу FOREX та DEPO. Інтеграція із системами Reuters та Bloomberg
  • Кредитна діяльність та всі види похідних фінансових інструментів
  • Операції з готівкою без відкриття рахунку - обмін валют, грошові перекази, комунальні та адресні платежі, платежі СЕП та SWIFT
  • Ведення господарських операцій
  • Управлінський облік та бюджетування
  • Розрахунок кредитного ризику та формування резервів
  • Ведення графіків запланованих подій та грошових потоків за договорами клієнтів, розрахунок ефективної ставки, дисконтування
  • Виконання регламентних операцій, що реалізують повний операційний цикл фінансового обліку (нарахування, розподіл коштів, процедури закриття та відкриття операційних періодів)
  • Індивідуальні Web сервіси
  • Побудова корпоративних Front End систем, у тому числі з Wеб-інтерфейсом
  • Ведення інформаційного обміну з ERP-системою підприємства та системами клієнт-банк та інтернет-банкінг
  • Обов'язкова регуляторна звітність небанківських фінансових установ перед НБУ у форматі XML
  • Автоматизація кредитних та факторингових операцій фінансової компанії
  • Масове обслуговування операцій з готівкою - обмін валют, перекази, комунальні та адресні платежі приватних осіб без відкриття рахунку
  • Юридичні виробництва підприємства, RegTech

 
 
Необанки, мобільний банкінг, цифровий банкінг

Чим зачепити потенційного клієнта та утримати існуючого в умовах воєнного часу?

  • Платформа цифрового банкінгу

  • Банк у смартфоні

  • Кращі програми для мобільного банкінгу

  • Цифровізація каналів обслуговування клієнтів

  • Можливості mobile та internet банкінгу

  • Найцікавіші «фічі», доступні у мобільних додатках українських банків

Open Banking, банківська екосистема, платформи
  • Пріоритетні напрямки для старту реалізації стратегії в галузі  Open API

  • Open API  публічно доступний інтерфейс програмування програм

Хмарні сервіси

Здійснилося!

  • Здійснення процесингу, з використанням хмарних сервісів, наданих на обладнанні, розміщеному на території держав ЄС, Великобританії, США та Канади.

  • Хмарні сервіси, як найважливіший елемент технологічної стратегії

  • Хмарні сервіси для мобільних пристроїв та сайтів

  • Швидка та безпечна міграція у хмару великого обсягу даних

Big Data, AI

Нові технології

  • Інтелектуальне робоче місце в умовах війни та віддаленої роботи

  • Організація інтелектуального робочого місця для співробітників, які працюють в офісі

  • Резервне копіювання та реплекація для банків. Практичні кейси

  • Оцінка кредитоспроможності фізичних осіб за допомогою алгоритмів машинного навчання на основі даних

  • Безперебійний доступ до даних та додатків (обмежена доступність даних)

  • Повністю керований хмарний центр обробки даних (Data CenterasaService) для банків та фінансових компаній

  • Досвід оцифрування та синхронізації роботи з даними, банків та фінансових компаній

Захист інформації та кіберзахист

Тил працює – Україна бореться!

  • Комплексний кіберзахист банків

  • Втрати даних у хмарній інфраструктурі

  • Скоринг по мобільному телефону, його надійність

  • DLPсистеми для банків та небанківських фінансових компаній

  • Захист баз даних, які містять інформацію, пов'язану з переказом грошей

  • Реалізація доступу з нульовою довірою для захисту мережі

  • Захист мережі під час військових дій та дистанційна робота співробітників банку

  • Compliance (аудит) фінансового моніторингу сьогодні

  • Програма безпеки SWIFT при дистанційній роботі працівників банку

  • Правила зберігання та політика доступу до сховищ даних

  • Послуги Security Operations Center (SOC)

  • Модернізація процесів фінансового моніторингу

  • Захист мобільних (віддалених) співробітників

  • Безпека даних. Керування доступом та користувачами під час роботи online

Онлайн-платежі та перекази в умовах фінансового фронту

Фінансовий фронт

  • Платіжні сервіси за допомогою мобільного телефону

  • Сервіси грошових переказів, з картки на картку, оплата рахунків за реквізитами

  • Організація прийому платежів на сайті та в мобільному додатку

  • Мульти-валютні рахунки, переказ та обмін традиційних й цифрових грошей

  • Безпечні гаманці з мультипідписами

  • Стейблкоін і всесвітня фінансова мережа

  • Платформи для роботи з традиційними грошима й крипто валютою
    Токени, на основі технології блокчейн та токенізація валют

  • Сервіси переказів

  • За допомогою банкомату

  • Через торгово-роздрібні мережі

  • За допомогою мобільного телефону

  • Чат переказів

  • Переказ грошей в Україну з інших країн, та інших банків

  • Інноваційні мережі з обробки платежів

  • Впровадження платіжних інновацій

  • Онлайн-платежі по всьому світу

  • Платіжний сервіс та Оплата на сайті мобільного застосування та соціальних мережах

  • Онлайн-платежі, вбудовані в мобільний додаток

  • Платежі з банківських карт і електронних гаманців для інтернет-проектів

  • Платіжні посилання в соціальних мережах, месенджерах, за допомогою чат-ботів, email і SMS-розсилок

  • Ліцензована й регульована платформа цифрових платежів

Дистанційна ідентифікація та верифікація
  • Віддалена ідентифікація та верифікація

  • Спрощені моделі віддаленої ідентифікації

  • Верифікація за допомогою системи Вank ID НБУ та КЕП

  • Розвиток та модифікація мобільного банкінгу у сфері переказів та платежів

  • Дистанційна реєстрація B2B клієнтів для банків та фінансових компаній за повної, або спрощеної ідентифікації

  • Безпечне керування цифровою ідентифікацією користувачів

  • Забезпечення супроводу банківських операцій при дистанційному обслуговуванні

  • Дистанційне зчитування клієнтом даних, з чіпа документа  за допомогою смартфона та програми

  • Конкретні нормативні рішення (регуляторика з безпеки фінансових інститутів) у галузі ідентифікації користувачів)