✉ Bankir@banksinfo.kiev.ua ✉ Digital@banksinfo.kiev.ua
- Новини
- Перегляди: 450
B2B2C: бізнес-модель для стартапів та фінтех-компаній
Бажання розвиватись штовхає компанії на пошук нових ринків/каналів збуту продукції. У зв’язку з цим з’являються і нові бізнес-стратегії, такі як B2B2C, що допомагають виробникам задовільнити ці потреби
B2B2C (business-to-business-to-customer) — модель електронної комерції, яка поєднує в собі B2B (бізнес для бізнесу) і B2C (бізнес для споживача), і є трирівневою структурою, в якій ключовою фігурою виступає посередник, що працює в як логістична ланка в ланцюжку між виробником та споживачем.
Великі оператори є рушійною силою цієї тенденції. Це стратегія за своєю природою та задумом стала визначати бізнес-моделі в цифрову епоху, коли традиційні вертикалі в таких секторах, як фінанси, промисловість, охорона здоров’я, логістика та освіта приймають неминучу цифровізацію та стирання бар’єрів між онлайном та офлайном.
B2B2C — це гібридна суміш обох видів, обумовлена цифровізацією, коли компанії B2B та B2C працюють разом, щоб надати споживачеві найкращий можливий досвід.
B2B2C: бізнес-модель для стартапів та фінтех-компаній
Хоча ця модель існує вже досить давно, її справжній розквіт припав на період після 2010 року, особливо серед стартапів та фінтех-компаній, цілі яких, як правило, зосереджені на створенні вартості за рахунок розробки інноваційних цифрових рішень.
Одним із прикладів є французька фінтех-компанія Sopra Banking Software, яка займається цифровими послугами та розробкою програмного забезпечення. Її пропозиція банкам звучала так: «Виводьте свою філію безпосередньо до клієнтів і надавайте послуги біля їхнього порогу».
Це класичний приклад постачальника послуг — «посередника». Він пропонує послуги, що базуються на особливих ділових партнерських відносинах. Метою є полегшення обслуговування як для кінцевих користувачів, так і для фінансових установ, чи то надання зручних цифрових платформ, на яких споживачі можуть займатися своєю повсякденною фінансовою діяльністю без необхідності відвідувати фінансові установи, чи надання спеціалізованих цифрових рішень, які допомагають банкам створювати цінність у цифровому світі та отримувати популярність на місцях.