☎️ +38 (067) 501-01-66    ☎️ +38 (050) 523-56-46
Bankir@banksinfo.kiev.ua  ✉ Digital@banksinfo.kiev.ua
Image
Image
Image
kbs-izdat.com
Image

Про нас

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 
Image

Міжнародний Фінансовий Клуб «БАНКИРЪ»
(Онлайн журнал «БАНКИРЪ»™) - був створений 2006 році.
Ініціатори - редакція журналу «БАНКИРЪ», Міжнародний каталог «Банки України, далекого й ближнього зарубіжжя»

Співзасновники, Партнери та члени клубу (понад 200)

Банки, Мікрофінансовий, Страхові, Лізингові, Фінансові компанії, Регулятор. А також Міжнародні Вендори, Інтегратори, Дистриб'ютори, ІТ - компанії. Асоціація банків України (АУБ), Українська асоціація платіжних систем (УАПС), Всеукраїнська Асоціація Фінансових компаній (ВАФК), Незалежна асоціація банків України (НАБУ), Асоціація Страховий Бізнес (АСБ), Моторно (транспортне) страхове бюро України (МТСБУ), Українська Асоціація Фінтех і інноваційних компаній (UAFIC)

Стратегічне завдання МФ Клубу «БАНКИРЪ»

Поширення і підвищення ефективності інноваційних цифрових банківських і фінансових рішень. Інформаційний супровід в «Digital Journey» банків, небанківських фінансових компаній України, ближнього і далекого зарубіжжя.

Завдання клубу

Сьогодні, звичні уявлення про те, що таке банківський і небанківський фінансовий бізнес, стираються. Дистанційне обслуговування, ідентифікація, Big Data, AI, Цифровизация, fintech, Cloud, автоматизація, конфіденційність даних, онлайн банкінг, мобільний сервіс, API технології, електронна валюта нормативні вимоги - все це входить у першому плані.
Клуб дає можливість, банкам, страховим, небанківським фінансовим і Фінтех, ІТ - компаніям отримати широкий доступ до нових цифровим ідеям і Case Study за допомогою таких комунікативних навичок як: публічні виступи, лідерство, спілкування для розвитку цифрового бізнесу на Міжнародному фінансово-кредитному ринку. Всі виступи та доповіді спрямовані на ефективне практичне застосування і підкріплені актуальними кейсами

Цілі клубу

Цифрова трансформація і побудова успішного цифрового банку і фінансової компанії. Цифровий банк і фінансова компанія повинні своєчасно бути там, де клієнт думає використовувати банківські та фінансові цифрові послуги. Банк не повинен чекати клієнта у відділенні або мобільному додатку, а вбудовувати в свої процеси цифрові продукти, сервіси та рішення потрібні клієнтам, наприклад, retail, E-commerce, маркетплейси, мікрокредитування, онлайн платежі. Цифрові технології, відкритий банкінг (API), Cloud, Cybersecurity сприятимуть клієнтам банку і фінансової компанії в розвитку Customer Experience.

Цифрові інструментарії та комунікаційні мережі для вирішення поставлених завдань

  • Регулярні Міжнародні конференції (Онлайн / Офлайн)
  • Круглі столи, Нетворкінг, Панельні дискусії
  • Прямий діалог (Онлайн / Оффллайн) з усіма запрошеними гостями заходів (питання, відповіді, думки, коментарі)
  • Онлайн журнал «БАНКИРЪ» ™, статті, інтерв'ю, публікації, новини
  • Соціальні мережі Facebook, Linkedin, Youtube
  • Регулярні опитування, анкетування цільової аудиторії, аналітичні дослідження та рекомендації
  • Конкурси, Рейтинги, ренкінг

Цільова аудиторія

Власники, Акціонери, CEO, СVO, CIO, CISO банків, страхових, небанківських фінансових, мікрофінансових установ, ритейл
Президенти, Голови правлінь18%
Заступники, члени Правлінь - 17%17%
Керівники департаментів25%
Керівники управлінь і відділів25%
Експерти, Асоціації, Медіа - Партнери5%

Учасники

­Банки35%
Небанківські Фінансові компанії, Рітейл20%
Мікрофінансові організації (МФО)8%
Страхові компанії10%
Платіжні сервіси8%
Регулятор2%
Провайдери, ІТ інтегратори, Вендори, Фінтех компанії12%
Телекомунікаційні компанії2%
Якщо ви помітили помилку, то виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter