✉ Bankir@banksinfo.kiev.ua ✉ Digital@banksinfo.kiev.ua
- Про нас
- Перегляди: 383
Про нас

Міжнародний Фінансовий Клуб «БАНКИРЪ»
(Онлайн журнал «БАНКИРЪ»™) - був створений 2006 році.
Ініціатори - редакція журналу «БАНКИРЪ», Міжнародний каталог «Банки України, далекого й ближнього зарубіжжя»
Співзасновники, Партнери та члени клубу (понад 200)
Банки, Мікрофінансовий, Страхові, Лізингові, Фінансові компанії, Регулятор. А також Міжнародні Вендори, Інтегратори, Дистриб'ютори, ІТ - компанії. Асоціація банків України (АУБ), Українська асоціація платіжних систем (УАПС), Всеукраїнська Асоціація Фінансових компаній (ВАФК), Незалежна асоціація банків України (НАБУ), Асоціація Страховий Бізнес (АСБ), Моторно (транспортне) страхове бюро України (МТСБУ), Українська Асоціація Фінтех і інноваційних компаній (UAFIC)
Стратегічне завдання МФ Клубу «БАНКИРЪ»
Поширення і підвищення ефективності інноваційних цифрових банківських і фінансових рішень. Інформаційний супровід в «Digital Journey» банків, небанківських фінансових компаній України, ближнього і далекого зарубіжжя.
Завдання клубу
Цілі клубу
Цифрова трансформація і побудова успішного цифрового банку і фінансової компанії. Цифровий банк і фінансова компанія повинні своєчасно бути там, де клієнт думає використовувати банківські та фінансові цифрові послуги. Банк не повинен чекати клієнта у відділенні або мобільному додатку, а вбудовувати в свої процеси цифрові продукти, сервіси та рішення потрібні клієнтам, наприклад, retail, E-commerce, маркетплейси, мікрокредитування, онлайн платежі. Цифрові технології, відкритий банкінг (API), Cloud, Cybersecurity сприятимуть клієнтам банку і фінансової компанії в розвитку Customer Experience.
Цифрові інструментарії та комунікаційні мережі для вирішення поставлених завдань
- Регулярні Міжнародні конференції (Онлайн / Офлайн)
- Круглі столи, Нетворкінг, Панельні дискусії
- Прямий діалог (Онлайн / Оффллайн) з усіма запрошеними гостями заходів (питання, відповіді, думки, коментарі)
- Онлайн журнал «БАНКИРЪ» ™, статті, інтерв'ю, публікації, новини
- Соціальні мережі Facebook, Linkedin, Youtube
- Регулярні опитування, анкетування цільової аудиторії, аналітичні дослідження та рекомендації
- Конкурси, Рейтинги, ренкінг