Для участі в Offline конференції знадобиться мати один із зазначених документів: • Паспорт / сертифікат вакцинації проти COVID-19 • Негативний ПЛР тест або експрес-тест (Проведено не більше ніж за 72 години до заходу) • Довідка про те, що перехворіли COVID-19 • масочний режим на конференції
Теми Міжнародної конференції (Драфт):
Національний банк України: Що нового, в регулюванні на банківському та небанківському фінансовому сектору
Що потрібно знати
Архітектура нормативно-правових актів у сфері ринків банківських та фінансових послуг
Основні засади грошово-кредитної політики
Регулювання діяльності небанківських фінансових установ
Фінансовий моніторинг
Принципи PSD 2 в новому законі
CBDC – нова відповідь на усі запитання?
Формування нормативного поля щодо вимог до корпоративного управління, внутрішнього контролю, ризик менеджменту
Автоматизація та управління бізнес-процесами: в банках й фінансових компаніях
Тренди, які є драйверами
Автоматизація кредитних, депозитних, і факторингових операцій фінансових компаній
Автоматизація обов'язкової звітності (RegTech)
Автоматизація та управління бізнес-процесами: Управління договорами, Кадрові процеси, Канцелярія, Управління нарадами Фінансовий архів, Управління ризиками, Управління якістю
Ведення інформаційного обміну з ERP - системою фінансової установи, банк - клієнт і інтернет - банкінг
Готові процеси для оформлення банківських і небанківських фінансових продуктів
Комплексне управління програмою лояльності
Консолідація даних з внутрішніми системами (CRM, ERP, Billing і т. Д)
Кращі платформи для прискорення процесів продажів, маркетингу, сервісу і управління лідамі, оформлення продуктів, супровід клієнтів з гнучкими BPM рішеннями
Роботизація фінансової сфери
Технології CRM, ERP, BPM, EDM в фінансово-кредитних установах
Управління та контроль
ЕДО, Автоматизація документообігу в банках і фінансових компаніях
Місія банків та фінансових компаній стати Діджитал
Сервіс ЕДО для B2B
Використання КЕП - гарантія незмінності документів після підписання
Автоматизація систем електронного документообігу, посилення рішень
Вбудовування ЕДО в онлайн продукти
Механізми розмежування прав доступу до документів
Підтримка ЕЦП і шифрування електронних документів
Ведення анкети клієнта, в тому числі за правилами фінансового моніторингу
Реалізація повного спектру фінансових продуктів, бізнес-процесів і обов'язкової звітності
Зберігання в базі даних електронних документів будь-яких типів, в тому числі з використанням кваліфікованої ЕЦП
Ведення аналітичних рахунків і фінансових транзакцій з використанням універсальної головної книги
Попередня робота з кандидатами і заявками на кредитування
Операції типу FOREX і DEPO. Інтеграція з системами Reuters і Bloomberg
Кредитна діяльність і всі види похідних фінансових інструментів
Операції з готівкою без відкриття рахунку - обмін валют, грошові перекази, комунальні та адресні платежі, платежі СЕП і SWIFT
Ведення господарських операцій
Управлінський облік і бюджетування
Розрахунок кредитного ризику і формування резервів
Ведення графіків запланованих подій і грошових потоків за договорами клієнтів, розрахунок ефективної ставки, дисконтування
Виконання регламентних операцій, що реалізують повний операційний цикл фінансового обліку (нарахування, розподіл коштів, процедури закриття і відкриття операційних періодів)
Індивідуальні Web сервіси
Побудова корпоративних Front End систем, в тому числі з Wеб-інтерфейсом
Ведення інформаційного обміну з ERP-системою підприємства і системами клієнт-банк і інтернет-банкінг
Обов'язкова регуляторна звітність небанківських фінансових установ перед НБУ в форматі XML
Автоматизація кредитних і факторингових операцій фінансової компанії
Масове обслуговування операцій з готівковими коштами - обмін валют, переклади, комунальні та адресні платежі приватних осіб без відкриття рахунку
Юридичні виробництва підприємства, RegTech
Захист інформації та кіберзахист в банках і фінансових компаніях
Тренди в умовах дистанційного обслуговування і коронавируса
Суб'єкти інформаційного захисту, яких пред'являються більш жорсткі вимоги
Обов'язкові документи з питань інформаційної безпеки
Особливості використання пральний політики
Управління системою захисту
Вимоги до критичних приміщень
Вимоги до аутентифікації і ідентифікації банкам і фінансовим компаніям
Вимоги до доступу інформаційним системам банків і фінансових компаній
Захист від шкідливого ПО і вірусів
Криптографічні засоби захисту інформації
Особливості використання електронного підпису
SIEM (Security Information and Event Management)
DLP (Data Leak Prevention)
Впровадження і сертифікація ISO 27001
Кероване виявлення загроз і реагування
Проектування, тестування і впровадження систем ІБ
Безпека даних / Управління доступом і користувачами
Безпека хмарної інфраструктури
Управління ризиками реалізації інформаційних загроз
Безпека обробки даних з використанням цифрових технологій при проведенні переказу коштів, або інших фінансових операцій (транзакцій)
Захист мобільних (віддалених) співробітників
Захист мережевої інфраструктури в банках і небанківських фінансових компаніях
Хмарні сервіси, як найбільш важливий елемент технологічної стратегії
Міграція в хмару - це подорож, а не пункт
Перехід банку, фінансової компанії в приватне хмара (контроль і безпеку даних)
Хмарні обчислення і аутсорсинг
SaaS програмні продукти, як сервіс
Аналіз внутрішніх даних і підготовка звітності
Аналітика в області ризик-менеджменту і забезпечення вимог регулятора
Віртуальні робочі місця (VDI)
Розробка і тестування додатків
Сервіси для мобільних пристроїв і сайтів
Швидка і безпечна міграція в хмару великого обсягу даних
Веб-додатки
Системи зберігання даних в хмарі
Побудова гібридного хмари
Резервне копіювання в хмарної інфраструктурі
Управління інформаційною безпекою в хмарі згідно з міжнародними системам забезпечення інформаційної безпеки
Бекапи в хмарі (BaaS)
E-Cloud (інфраструктура в хмарі)
Забезпечення омніканальності і реалізація цифрового банкінгу
Цифровий фронт-енд з хмари
Хмарні послуги, як каталізатор цифрових банківських технологій при побудові фінансових екосистем
Фінансова екосистема - основний тренд цифровий трансформації банківського бізнесу
Ніяких виправдань на шляху до успіху
Законопроект 4363, "Про платіжні послуги", з урахуванням директиви ЄС PSD2
Цифрова валюта Національного банку України
Впровадження платіжних інновацій за допомогою мобільного телефону
Платежі за допомогою банківських карт і електронних гаманців для інтернет-проектів
Платіжні посилання в соціальних мережах, месенджерах, за допомогою чат-ботів, email і SMS-розсилок
Ринок платежів (Payments Online)
Організація прийому платежів на сайті і в мобільному додатку
Проведення фінансових розрахунків за прийнятими платежами. Клієнтська підтримка платників
Безконтактні платежі, NFC, HCE, «Хмарні платежі»
Сервіс дистанційного прийому платежів, можливості хмарного інтернет-сервісу
Розвиток і модифікації інтернет-банкінгу та мобільного банкінгу в сфері перекладів і платежів
Системи цифрових платежів
Як коронавірус допомагає діджіталізації
Через торгово-роздрібні мережі
За допомогою мобільного телефону
Чат переклади
Мультивалютні рахунки, переклад і обмін традиційних і цифрових грошей
Безпечні гаманці з мультіподпісямі
Сервіси грошових переказів, з карти на карту, оплата рахунків за реквізитами
Переклади на будь-яку платіжну карту українського банку емітента
Переклади всередині України, так і за її межами
Сервіси онлайн переказів
Нові реальності і стандарти
Через торгово-роздрібні мережі
За допомогою мобільного телефону
Чат переклади
Мультивалютні рахунки, переказ і обмін традиційних і цифрових грошей
Безпечні гаманці з мультіподпісямі
Сервіси грошових переказів, з карти на карту, оплата рахунків за реквізитами
Перекази на будь-яку платіжну карту українського банку емітента
Перекази всередині України, так і за її межами
Платформи для роботи з традиційними грошима і криптовалютою
Нові виклики
Токени, на основі технології блокчейн
Стейблкоін і всесвітня фінансова мережа
PSD 2 і Відкритий банкінг API
Ліцензована і регульована платформа цифрових платежів
генерація лідів
Розробка єдиного стандарту ідентифікації та безпеки зберігання персональних даних
Технологічна підтримка платіжних сервісів на сайтах і в мобільному -банкінг провідних банків України
Ринок МФО - реалії, перспективи та прогнози
Customary journey
Платформа цифрового кредитування
Інновації цифрових кредитних продуктів, через оптимізацію процесу кредитування на всіх етапах
Розуміння поведінки клієнтів і використання нових моделей машинного навчання, для прийняття більш обгрунтованих, алгоритмічних рішень з кредитування клієнтів.
Поліпшення коефіцієнта вигоди клієнтів, які звертаються за позиками і іпотечних кредитах
Процедура верифікації клієнта і захист його персональних даних
Пролонгація та реструктуризація кредитів
Прострочені кредити (AI - Collection, Bot, Scoring по мобільному номеру)
Оплата через мобільний гаманець
Відеоідентифікація - використання її в фінансових компаніях
Open Banking - платформи з відкритими API
Як змінюється банківський ринок
Побудова платформи
Рішення для онлайн банкінгу
Приклади кращих Open API порталів
Open API - публічно доступний інтерфейс програмування додатків
Пріоритетні напрямки для старту реалізації стратегії в області Open API
Основні блоки екосистеми банківських API
Можливості мобільного та інтернет-банкінгу
Мобільний банкінг, це вже не стратегія, а норма
Банк в смартфоні
Кращі програми для мобільного банкінгу українських банків
Найцікавіші «фічі», які доступні в мобільних додатках українських банків
Розвиток функціоналу Інтернет Банку / Мобільного Банку
Платіжні функції
Програми лояльності та бонусні програми
Персональні фінанси (PFM)
Еко-система: платформа-хаб-маркет-Плейс (небанківські послуги в додатках)
Управління кеш-беком
Управління депозитами
Управління безпекою
Необанкі (Діджитал банк, Challenger Bank)
Цифровий прорив
Як пандемія змінила банківські та фінансові технології?
Інтелектуальні інструменти і менеджери по роботі з клієнтами
Вбудовані в CRM платформи, скорингові рішення, персоналізовані рекомендації та поради, комерційна аналітика
Нові технології для управління ризиками
Управління даними, як основа цифрової трансформації
Прості і якісні моделі, з якими можуть працювати співробітники, які не мають профільної освіти Data Science і Computers Science
Формування персоналізованих пропозицій
RegTech, AI і Big Data
Цифровизация каналів обслуговування клієнтів
Можливості mobile і internet banking
Bank-as-a-Service - вбудовування банкінгу прямо в ERP - систему
Цифрова трансформація клієнтського сервісу
Сьогодні банк-це не куди ти ходиш, а що ти робиш!
Загальна концепція трансформації клієнтського сервісу
Формування омніканальной середовища
Створення Діджитал - профілю клієнта
Пріоритетні канали та цифрові інструменти
Як підвищити лояльність клієнтів онлайн
Як, зробити банківський і фінансовий сервіс, максимально зручним для користувачів
Аналіз цифрового клієнтського досвіду
Big Data & AI: в сфері фінансів і страхування. Кращі рішення і робочі кейси
Соціальні та технологічні тренди
Big Data рішення
Big Data - сервіси для B2B
Хмарні рішення & Big Data
SMS, Viber, Facebook через призму AI
Ааналітичні рішення
BIG DATA | сервіси захисту клієнтів
BIG DATA | лідогенераціі
BIG DATA | хмарні аналітичні рішення
Модернізація IoT - систем за допомогою AI
Інформування про особливості продуктів і сервісів
Чат боти в месенджерах
Спілкування з клієнтом
Рекомендації продуктів і послуг
Виявлення несанкціонованих видаткових операцій за рахунками клієнтів і пластикових карт клієнта
Дистанційна ідентифікація й верифікація
Створення Діджитал - профілю клієнта
Верифікація за допомогою Системи Bank ID НБУ і КЕП
Дистанційне зчитування клієнтом даних, з чіпа документа за допомогою смартфона і додатки компанії
Відео ідентифікація
Спрощені моделі віддаленої ідентифікації
Ключові зміни фінансового моніторингу для небанківських фінансових компаній і шляхи їх імплементації
Належно організація внутрішньої системи ПВК / ФТ
Відповідальність за належну організацію внутрішньої системи ПІД / ФТ та проведення первинного фінансового моніторингу
LegalTech Solutions
Екосистема юридичного супроводу
Юридичне супроводження Нові правила ліцензування, реєстрації та нагляду за учасниками банківського і фінансового ринку Стягнення проблемної заборгованості Захист інтересів банку, небанківської фінансової компанії в судах, державних установах і організаціях Вирішення спорів у сфері технологій і телекомунікацій Представництво у всіх судових інстанціях Супровід виконавчого провадження Правовий супровід при податкових перевірках Правова оцінка іпотечних, кредитних і заставних договорів Compliance і правила відбору клієнтів Управління ризиками Ризики PEP (Politically exposed person) клієнтів Ризики власного персоналу Ризики відмивання коштів Ризики пов'язані з активами банку, і його кредитною політикою ризик несплати Ризик незалежності в прийняття рішення