АТ «МЕГАБАНК» трансформує стару технологію платежів, зокрема, у сфері ЖК-послуг. Як бачить цей процес банк, та як планує розповсюджувати такий досвід в Україні, розповів Голова Правління АТ «МЕГАБАНК» Олексій Яценко 12 серпня під час міжнародної конференції «Digital Change & Customers – Цифрові зміни та клієнтський сервіс» від міжнародного фінансового клубу «Банкір».
У своєму виступі Олексій Яценко розповів про Єдиний розрахунковий центр, що вже 23 роки працює у Харкові та області. З допомогою ЄРЦ абоненти отримують єдину квитанцію з переліком усіх послуг та оплачують їх без комісії. При цьому будь-яким зручним способом: у відділенні банку, терміналах самообслуговування, онлайн на сайті чи у мобільному додатку. Зручно, заощаджується час клієнта.
– Так працює у Харкові. Цим досвідом ми хочемо поділитися з іншими містами та областями країни, адже у більшості з них – люди сплачують комісію за кожний платіж, а процес оплати ЖК-послуг неповороткий, без зрозумілої системи. А для реалізації задуманого потрібна синергія різних гравців ринку, – відзначив Олексій Яценко.
Під час виступу Голова Правління говорив про те, що своє завдання «МЕГАБАНК» бачить в об’єднанні всіх учасників процесу розрахунку за ЖК-послуги в єдину злагоджену систему. У систему, яка б була максимально вигідна усім: банкам, мережам терміналів оплати, представникам fintech галузі, а головне – клієнтові.
– У партнерстві, зокрема, дані доповнюються, знижується собівартість послуг, можливий кроссейлінг, а головне – спрощується процес для клієнта, – додав Голова Правління.
З боку «МЕГАБАНКУ»: 23 роки досвіду у цій сфері, розвинуті онлайн та офлайн канали, власні картковий процесинг і мобільний додаток, абонентська служба підтримки платежів, дані про нарахування та заборгованості, історія платежів в особовому рахунку.