✉ Bankir@banksinfo.kiev.ua ✉ Digital@banksinfo.kiev.ua
- Online журнал «БАНКИРЪ»
- Просмотров: 952
"ПРОВІДНА - 26 років на ринку страхування"
В цьому році СК «ПРОВІДНА» святкує 26-ту річницю роботи на ринку. Це чималий термін. Як би Ви описали сьогоднішні ринкові результати і страхову компанію «ПРОВІДНА»?
Справді, у вересні 2021 року ПРОВІДНА відзначила свою 26-у річницю. Цей рік був дуже знаменним для нашої компанії, ми суттєво наростили страховий портфель та переступили рубіж страхових платежів у 1 млрд. грн.
Це стало можливим завдяки розширенню як нашої продуктової лінійки, так і блоку продажів, в т.ч. набору агентської мережі. Також з початком епідемії ми стали активно впроваджувати альтернативні шляхи комунікацій з клієнтами, партнерами та нові формати навчання співробітників, що теж дало свій результат.
Задля виходу на прибуткову модель роботи команда ПРОВІДНОЇ активно працювала починаючи з 2017 року. Основним фактором, що впливав на збитковість, був портфель ОСЦПВ. Після аналізу та скорочення збиткових сегментів даного бізнесу та нарощування інших сегментів – ДМС, НС, КАСКО, компанія почала поступово виходити у прибуткову модель розвитку. За результатами 2020-2021 років у нас відмінні фінансові показники діяльності.
А щодо самої компанії, то сьогодні ПРОВІДНА – це команда професіоналів, людей, небайдужих до своїх клієнтів і своєї компанії, яким під силу будь-які завдання та виклики ринку.
Під Вашим керівництвом СК «ПРОВІДНА» значно зміцнила свої позиції як одного з лідерів страхового ринку України. За рахунок чого компанія наростила обсяги бізнесу в період карантинних обмежень? Які види страхування стали для Вас пріоритетними в цьому році?
Основними факторами зростання нашого страхового портфеля у період карантинних обмежень стали запуск програм страхування на випадок коронавірусної інфекції та впровадження алгоритмів дистанційного врегулювання. Ми дуже гнучко та оперативно зреагували на потреби ринку, розробивши програми для фізичних та юридичних і забезпечивши підтримку у випадку захворювання на COVID-19. Це позитивно вплинуло на підвищення лояльності клієнтів та збільшення страхового портфеля.
Щодо актуальності ключових продуктів, то вона залишилася незмінною. Наших громадян цікавить захист свого майна – насамперед страхування авто (ОСЦПВ, КАСКО), здоров'я – страхування від нещасного випадку, медичне страхування та обов'язкові види страхування під час поїздок за кордон.
Наразі пріоритетними для нас є всі добровільні види страхування, оскільки вони рентабельні в портфелі компанії. Найбільш активно у 2021 році виросли портфелі добровільного медичного страхування, страхування подорожуючих за кордон, також ми збільшили портфель КАСКО.
Як змінився ДМС в умовах пандемії?
Ринок ДМС – це один із драйверів розвитку страхового ринку в Україні.
Близько 25 компаній, які працюють на цьому ринку, забезпечують до 5,5 млрд. грн. страхових премій. Але до 80% зборів сконцентровано у ТОП-10 компаній.
Ринок зростає на 25-27% і демонструє тенденцію подальшої концентрації бізнесу в ТОП-10. Страхують за ДМС переважно роботодавці своїх співробітників, здебільшого це компанії з іноземними інвестиціями.
У 2021 році портфель медичного страхування ПРОВІДНОЇ суттєво виріс, збільшившись більш ніж на 35%. Головними чинниками, що вплинули на зростання даного сегменту, стали пандемія COVID-19, підвищення попиту на медичне страхування в країні та медична інфляція.
Коли виникла необхідність розробки програм з покриттям коронавірусної інфекції, наша компанія розробила такі лінійки страхових продуктів для всіх сегментів ринку. На даний момент практично всі наші клієнти розширили діючі програми страхування продуктами зі страхування на випадок COVID-19.
Серед продуктів ДМС найбільш затребуваними на сьогодні, як у фізичних, так і юридичних осіб, лишаються комплексні програми страхування, які покривають амбулаторне, стаціонарне лікування, медикаменти, невідкладну допомогу. При страхуванні дітей актуальним є покриття планової вакцинації за графіком МОЗ та профілактичних медичних оглядів. Користуються попитом програми на випадок коронавірусної інфекції, і навіть програми з покриттям телемедичних послуг.
Що краще - утримати існуючих клієнтів, або залучити нових користувачів страхових послуг?
У нашому бізнесі дуже важливо максимально утримувати існуючих клієнтів та приростати новими клієнтами. Для утримання клієнтів страхова компанія має жорстко контролювати та покращувати клієнтський сервіс, у т.ч. впроваджуючи інноваційні підходи обслуговування клієнтів – мобільні додатки, чат-боти, дистанційне врегулювання.
Нові клієнти приходять до компанії виходячи з позитивних відгуків чинних клієнтів та за потреби новітніх методів обслуговування застрахованих осіб.
Що необхідно зробити, щоб мед страхування стало масовим і наблизилося до рівня європейських країн?
Проникнення медичного страхування в Україні мізерно мале – до 3-4% населення зараз мають поліс ДМС.
Для популяризації медичного страхування потрібна лібералізація оподаткування для юридичних осіб з ДМС (рух у цьому напрямі вже є), розширення переліку клінік – партнерів державної та відомчої форм власності, у т.ч. у регіонах України, а також запровадження обов'язкового медичного страхування.
Чи можна очікувати від страхової компанії «ПРОВІДНА» інноваційних продуктів і сервісів у 2022 році?
Щороку ми виводимо на ринок нові страхові продукти. Не стане винятком і 2022 рік. На початку року ми плануємо запустити оновлену лінійку продуктів страхування на випадок критичних захворювань, також плануємо оновити продуктові лінійки для фізичних осіб.
Майбутнє у страхуванні фізичних осіб, на мою думку, – за продажами через інтернет. Тож ми активно працюємо у цьому напрямку, інтегруємося з платформами E-policy, Insurance Online. Ряд інших майданчиків також у процесі інтеграції.
Що чекає Вашу компанію в майбутньому? Які її плани, проекти, якою Ви її бачите?
Якщо говорити про наше майбутнє, то завданням №1 бачу розвиток сервісу для клієнтів, його діджиталізацію, розвиток нових сегментів бізнесу і, як наслідок, збільшення портфеля та його рентабельності.
На 2022 рік ми плануємо зростання всіх напрямків бізнесу у нашому портфелі. В першу чергу за рахунок залучення нових клієнтів та розвитку нових напрямів – сільськогосподарського страхування, продажів страхових продуктів через банки, автосалони.
Для того, щоб не відставати від ринку, компанія повинна вдосконалювати свої сервіси, працювати над якістю обслуговування, розширювати продуктову лінійку, пропонувати онлайн сервіси та врегулювання.
І саме такою я бачу ПРОВІДНУ у майбутньому – компанією, яка чує своїх клієнтів та партнерів, постійно розвивається та пропонує нові можливості для клієнтів у страхуванні.
Редакція МФ Клубу «БАНКИРЪ»