✉ Bankir@banksinfo.kiev.ua ✉ Digital@banksinfo.kiev.ua
- Новини
- Перегляди: 377
Неправильне поводження зі застарілими технологіями коштувало Morgan Stanley $60 млн
Morgan Stanley погодився виплатити $60 млн для врегулювання позову від клієнтів, чиї дані були скомпрометовані внаслідок втрати банком контролю за обладнанням
Morgan Stanley узгодив колективний позов у розмірі $60 млн у зв’язку з неправильним поводженням зі застарілими технологіями, що призвело до двох окремих витоків даних у 2016 та 2019 роках. За угодою всі 15 мільйонів постраждалих клієнтів отримають щонайменше два роки страхового захисту від шахрайства і до $10 000 компенсації.
Колективні позови було подано після того, як Управління валютного контролера США (OCC) у жовтні минулого року обрушило на Morgan Stanley штраф у розмірі $60 млн за нездатність належним чином вивести з експлуатації два центри обробки даних з управління активами у 2016 році. Крім того, OCC повідомляє, що у Morgan Stanley були аналогічні проблеми і в 2019 році, коли банк списав інші пристрої, які зберігають дані клієнтів.
За версією звинувачення, в одному з випадків банк не забезпечив належної утилізації серверів зі свого дата-центру, внаслідок чого персональні дані клієнтів потрапили до рук третіх осіб. В іншому — старий сервер з клієнтськими даними був втрачений, хоча в результаті база була відновлена.
Згідно з документами про врегулювання судового позову, Morgan Stanley заперечував неправомірні дії, погодившись на погодження сторін, проте вніс «суттєві» зміни до своїх методів забезпечення безпеки даних.