☎️ +38 (067) 501-01-66    ☎️ +38 (050) 523-56-46
Bankir@banksinfo.kiev.ua  ✉ Digital@banksinfo.kiev.ua
Image
Image
Image
kbs-izdat.com
Image

Неправильне поводження зі застарілими технологіями коштувало Morgan Stanley $60 млн

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

 

Morgan Stanley погодився виплатити $60 млн для врегулювання позову від клієнтів, чиї дані були скомпрометовані внаслідок втрати банком контролю за обладнанням

 

https://www.epravda.com.ua/

Morgan Stanley узгодив колективний позов у ​​розмірі $60 млн у зв’язку з неправильним поводженням зі застарілими технологіями, що призвело до двох окремих витоків даних у 2016 та 2019 роках. За угодою всі 15 мільйонів постраждалих клієнтів отримають щонайменше два роки страхового захисту від шахрайства і до $10 000 компенсації.

Колективні позови було подано після того, як Управління валютного контролера США (OCC) у жовтні минулого року обрушило на Morgan Stanley штраф у розмірі $60 млн за нездатність належним чином вивести з експлуатації два центри обробки даних з управління активами у 2016 році. Крім того, OCC повідомляє, що у Morgan Stanley були аналогічні проблеми і в 2019 році, коли банк списав інші пристрої, які зберігають дані клієнтів.

За версією звинувачення, в одному з випадків банк не забезпечив належної утилізації серверів зі свого дата-центру, внаслідок чого персональні дані клієнтів потрапили до рук третіх осіб. В іншому — старий сервер з клієнтськими даними був втрачений, хоча в результаті база була відновлена.

Згідно з документами про врегулювання судового позову, Morgan Stanley заперечував неправомірні дії, погодившись на погодження сторін, проте вніс «суттєві» зміни до своїх методів забезпечення безпеки даних.

 

 
Якщо ви помітили помилку, то виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter