Молодість та амбітність
Увагу клієнтів може привернути молода, але перспективна компанія MisterCash. Йдеться про бренд онлайн кредитування, який почав працювати наприкінці 2019 року, незадовго до пандемії та законодавчих змін у фінансовій сфері. Попри це компанія зуміла швидко адаптуватися до нових реалій та витримати жорстку конкуренцію. MisterCash є частиною холдингу Equfin до якого також входять:
MisterCash – сучасний і простий онлайн сервіс, за допомогою якого всі жителі України мають можливість оперативно отримати кредит на свою банківську карту. Усе це можна зробити за максимально короткий проміжок часу.
Для створення компанії MisterCash у нас було все: fintech досвід, розуміння сегменту наших клієнтів та головне – команда професіоналів своєї справи,
– наголосила очільниця компанії Наталія Клєвакіна.
MisterCash гарантує своїм клієнтам зручність та надійність, а також прозорі, прості та швидкі умови для отримання термінової позики. Важливо, що компанія не зупиняється на досягнутому та активно розвивається на українському ринку.
У 2020 році MisterCash був перспективним, але маловідомим сервісом. Тому перед маркетингом стояло завдання – залучити нових клієнтів та вивести компанію на прибуток. І ми зробили це завдяки стратегії cross-sell продажів, посиленій роботі з брендом та запуску масштабної омніканалної рекламної кампанії,
– маркетинг-директор Анна Мойсєєва про зростання та розвиток компанії.
Все для клієнтів
У 2021 році компанія представила власного бренд-персонажа – фінансового героя MisterCash. Його мета надавати грошову допомогу своїм клієнтам швидко, як справжній супергерой.
Чимало людей дізналося про MisterCash завдяки рекламі на телебаченні. У рамках акції "MisterCash – гроші всім дає без меж" компанія запропонувала три позики під 0,01%. Згідно з умовами цієї акції, 1, 4 та 7 позику клієнти можуть отримати під мінімальний відсоток. Це унікальна пропозиція, оскільки більшість конкурентів пропонують лише першу позику під мінімальний відсоток.
Окрім того фінансовий герой MisterCash дбає про фінансову грамотність своїх клієнтів, тому у 2021 році долучився до Всеукраїнської інформаційної кампанії із захисту прав споживачів фінансових послуг #ЗнайСвоїПрава.
Таким чином, завдяки комплексній роботі з брендом, технічним інтеграціям, запуску понад 15 акційних пропозицій для клієнтів – кількість виданих кредитів у порівнянні з 2020 роком зросла на 173%, кількість клієнтів – на 140%, а рівень знання бренду збільшився у 5 разів.
Фаворит 2021 року
Цей рік став визначним для компанії, оскільки вона вперше номінувалася як "Найкращий techfin проєкт" від Payspace Magazine Awards 2021 та увійшла до трійки лідерів. За призові місця у цій номінації боролися 27 компаній, тому нагорода MisterCash яскраво демонструє, що ця компанія справді інноваційна та створює якісні сервіси для своїх клієнтів. Якість сервісу та послуги компанії оцінювало експертне журі, редакція видання та клієнтське голосування.
MisterCash також зайняв третю сходинку у топовому рейтингу фінансових організацій Finance.ua та отримав нагороду "№ 3 за якістю обслуговування клієнтів 2021". Головними перевагами сервісу експерти назвали: зручність, простоту та оперативність.
Попри недавню появу на ринку компанія уже зуміла завоювати популярність серед користувачів кредитних послуг. Це доводить, що MisterCash відповідає потребам ринку, а головне – запиту своїх клієнтів. І кожен користувач точно може бути впевнений, що MisterCash – саме їхній фінансовий герой.